wtorek, 12 listopada 2013

Powitalno-pożegnalne CANDY

Dzień dobry, cześć i czołem!
Niechaj szyje nam! to świeża odsłona skarpetkowa :)

Dziś rozpoczynamy nową przygodę!
Z tej okazji oraz w związku z zamknięciem rozdziału pt. "skarpetkowo" mamy dla Was candy. Wiecie, takie ciasto, z którym odwiedza się nowych sąsiadów dla zadzierzgnięcia miłych i trwałych relacji ;)


Zapisy zaczynają się dzisiaj a potrwają do końca listopada - wyniki 1 grudnia, żeby wygrane na pewno dotarły pod choinki zwycięzców! :)

Zasady są proste, wystarczy:
- wkleić banerek (prawoklik i kopiuj adres obrazka) w pasku bocznym swojego bloga (z linkiem odsyłającym do Niechaj szyje nam!) i dać mi znać (w komentarzu albo na maila), że macie ochotę na coś słodkiego
i/lub
- polubić Niechaj szyje nam! (dawny fanpage skarpetkowa) na facebooku i publicznie udostępnić post o candy

Będzie miło, jeśli dodacie Niechaj szyje nam! do obserwowanych. Nie jest to warunek, tylko dobra rada - w ten sposób nie umkną Wam niechajkowe nowości ;)

teraz to, co tygryski i Niechaj misie lubią najbardziej - nagrody są dwie - jedna na blogu, druga na facebooku
Do wygrania - dowolny niechajek czyli tworek Niechaj szyje nam! - dawniej skarpetkowa
z małym zastrzeżeniem - w przypadku wyboru girlandy z dodatkami, literek może być maksymalnie 8
Zapraszamy! :)

ps niedługo będziemy na DaWandzie, odwiedźcie nas koniecznie!
a poniżej niepełny przegląd nagród do wyboru



50 komentarzy:

  1. Ja nieśmiało się ustawiam w kolejce, bo do końca miesiąca mogę nie zdążyć :) banerek, polubienie,obserwowanie jest- łzy że skarpetkowo się kończy również :D
    I linkuję nowy adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę, ja też!! Polubiam na facebooku i udostępniam :D Fajnie zestawiłaś skarpetkowe niechajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, na słodkości Skarpetkowe/Niechajkowe zawsze ;) udostępnione wszędzie. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam sie w kolejeczce i życze powodzenia na nowej drodze szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście też powalczę o cukierasek pożegnalno/powitalny :) A baner u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przepiękne rzeczy! bardzo chętnie wezmę udział! Wszystkie warunki spełnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się po słodkości. Baner na moim blogu.
    Przenoszę swoją obserwację ze skarpetkowa na nowy blog i zapytuję czy jak nie mam fb to moja kandydatura brana będzie pod uwagę?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, można brać udział tylko na blogu, tylko na facebooku albo w obu na raz - nagrody są dwie :)

      Usuń
  8. Uwielbiamy słodkości! A zwłaszcza te Skarpetkowo-Niechajkowe.. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja powalczę o cukiereczka, bo wzystkie są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocno kibicuję nowemu projektowi :) Czekam aż link do sklepu będzie aktywny :) Oczywiście też się ustawiłam w kolejce do Candy :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, pozytywne fluidy są nam na wagę złota :)

      Usuń
  11. Aleez zmiany u Ciebie :):) Trzymam moocno kciuki za Niechaj szyje nam :):)
    Po cukieraska peewno ,ze sie ustawiam w kolejeczce :):) Ja jak dziecko aa u Ciebie to tylko same slodkosci :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda tworzysz! Napatrzeć się nie mogę ;-)
    A do konkursu zgłaszamy się z Synkiem bardzo ochoczo.
    Udostępniamy i na blogu i na FB.
    Pozdrawiamy Cię gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę...jestem pewna, ze zostawiałam komentarz. A nie ma:(
    Bądź co bądź zapisuję się na cukierasy....:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda tu pokazujesz. Zgłaszam się, na Fb również.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również ustawiam się w kolejce po te wspaniałości. Na Hubisiowie banerek wisi, na FB udostępnione i polubione (jako Joanna Mackiewicz). Pozostaje tylko pozdrowienia przesłać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Banerek zawisł. Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. My tez ustawiamy się w kolejce i zawieszamy banerek na FB i na blogu www.polozna-online.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zapisuje, po tak piękne rzeczy :) I zaobserwowałam z przyjemnością i polubiłam na fb również.
    I banerek tutaj dodałam: http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja, i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo chętnie, chętnie wezmę udział :) i zapraszam przy okazji na candy u mnie, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne!
    Umieszczam bannerek u siebie http://marny-puch.blogspot.com/
    Obserwuję jako Anna
    :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chcę tego aniołka jest przeuroczo przesłodkaśny!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu - Skarpetko, pierwszy raz "trafiłam" na Ciebie na forum ślubnym, potem (a może jednocześnie) - na wnętrzarskim. Od dawna podziwiam Twoje wyczucie smaku i skarpetkowe projekty. Bloga Maniowego przeczytałam od początku do końca. A że jestem na takim, a nie innym etapie życia to baaardzo chętnie przygarnęłabym Twoje wytwory ręczne, zatem staję w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spróbuje szczęścia :) ustawiam się w kolejce
    banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  25. Może uda się literki wygrać:)Wszystkiego dobrego na nowej drodze twórczej:)Banerek na blogu,bo fb nie mam

    OdpowiedzUsuń
  26. na nową drogę życzę wiele wytrwałości, czterolistnej koniczyny aby mnóstwo szczęścia przyniosła (chociaż w zimę może być ciężko grzebać w trawie) złotej rybki aby spełniła trzy największe życzenia i uśmiechu od ucha do ucha.
    wiele inspiracji i siły !!!
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. My też chcemy! Jak najbardziej bierzemy udział!
    http://wielki-swiat-malego-chlopca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się Twoje girlandy z imionami, Miśka byłaby zachwycona. Baner u mnie na hu--hu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Girlandy z imionami są prześliczne ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo nieśmiało i ja ustawię się w kolejeczkę:) życzę powodzenia na nowej drodze szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam do Ciebie po sznureczku. Na Twoje piękne wytwory napatrzeć się nie mogę.
    Zapisuję się do zabawy. Baner już wisi na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne Candy! Piękne przedmioty z duszą ;)
    Ustawiam się z radością!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  33. łaaaaał! pierwszy raz widzę coś takiego i muszę przyznać- piękne rzeczy :) zakochałam się :)

    i biorę udział. na fb zlajkowane, na blogu banner udostępniony, a i do obserwowanych również dodałam !

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. polubione, udostępnione, jako Ewa A. obserwujemy i bannerek umieściliśmy na http://mama-maluszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja łasa na słodycze jestem!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. super niechajki i cudne literki :))))
    nie mam jeszcze bloga, ale na FB polubiłam i udostępniłam jako Agnieszka J.....

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.
    Banerek umieszczam na: mamabartuli.blogspot.com
    Lubimy jako Monika K.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje dziewczyny sa zachwycone, wiec staję w szranki na koniec kolejki, mocno zaciskając kciuki a nóż się uda? Pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę powodzenia !!!
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o tak wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  41. udostępnione na fb :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń